Verzendbeleid
1. Verzendbeleid standaard producten
1.1 Standaard producten worden verzonden naar het adres dat is opgegeven tijdens het bestelproces. Zorg ervoor dat het opgegeven adres correct en volledig is om vertragingen of fouten bij de levering te voorkomen.
1.2 De verzendtermijn van standaard producten kan variëren afhankelijk van de beschikbaarheid en de bestemming. Geschatte verzendtermijnen worden weergegeven tijdens het bestelproces. Wij doen ons best om je bestelling binnen deze geschatte tijd te leveren, maar houd er rekening mee dat onvoorziene omstandigheden soms kunnen leiden tot vertragingen.
Plaats je bestelling voor 12:00 uur, dan verzenden wij je pakket nog dezelfde dag, behoudens gecommuniceerde verlofperiodes of andere aanpassingen. Onze verzenddagen zijn maandag tot en met vrijdag.
Binnen België wordt je pakket doorgaans de volgende dag geleverd. Deze kunnen echter afwijken.
- Belgie: 1 werkdag (excl. Feestdagen)
Nederland: ongeveer 2 werkdagen (excl. Feestdagen Belgie en Nederland)
Je ontvangt steeds een verzendbevestiging zodra de bestelling is verzonden - kijk hiervoor zeker ook in je spam.
1.3 Verzendkosten worden berekend op basis van de bestemming en het gewicht van het pakket. Deze kosten worden duidelijk weergegeven tijdens het afrekenen, zodat je precies weet wat de totale kosten zijn voordat je de bestelling plaatst.
1.4 Na verzending ontvang je een bevestigingsmail met een trackingnummer, zodat je de status van je bestelling kunt volgen. Hiermee kun je eenvoudig nagaan waar je pakket zich bevindt en wanneer het naar verwachting geleverd zal worden.
1.5 Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de verzenddienst of voor invoerrechten en belastingen die door de douane worden opgelegd. Deze kosten en verantwoordelijkheden liggen bij de klant. Wij raden aan om op de hoogte te zijn van eventuele extra kosten die kunnen worden opgelegd door de douane in jouw land.
2. Verzendbeleid gepersonaliseerde producten
2.1 Gepersonaliseerde producten worden verzonden naar het adres dat is opgegeven tijdens het bestelproces. Zorg ervoor dat het opgegeven adres correct en volledig is om vertragingen of fouten bij de levering te voorkomen.
2.2 Gepersonaliseerde producten, zoals vlaggenlijnen en uitnodigingen met persoonlijke foto’s en teksten, worden na productie verzonden. Voor deze producten wordt 1 extra werkdag gerekend.
De verzendtermijn van gepersonaliseerde producten kan variëren afhankelijk van de beschikbaarheid en de bestemming. Geschatte verzendtermijnen worden weergegeven tijdens het bestelproces. Wij doen ons best om je bestelling binnen deze geschatte tijd te leveren, maar houd er rekening mee dat onvoorziene omstandigheden soms kunnen leiden tot vertragingen.
Plaats je bestelling voor 12:00 uur, dan verzenden wij je pakket de dag nadien, behoudens gecommuniceerde verlofperiodes of andere aanpassingen. Onze verzenddagen zijn maandag tot en met vrijdag.
Binnen België wordt je pakket doorgaans de volgende dag geleverd. Deze kunnen echter afwijken
- Belgie: 2 werkdagen (excl. Feestdagen)
Nederland: ongeveer 3 werkdagen (excl. Feestdagen Belgie en Nederland)
Je ontvangt steeds een verzendbevestiging zodra de bestelling is verzonden - kijk hiervoor zeker ook in je spam.
2.3 Verzendkosten worden berekend op basis van de bestemming en het gewicht van het pakket. Deze kosten worden duidelijk weergegeven tijdens het afrekenen, zodat je precies weet wat de totale kosten zijn voordat je de bestelling plaatst.
2.4 Na verzending ontvang je een bevestigingsmail met een trackingnummer, zodat je de status van je bestelling kunt volgen. Hiermee kun je eenvoudig nagaan waar je pakket zich bevindt en wanneer het naar verwachting geleverd zal worden.
2.5 Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de verzenddienst of voor invoerrechten en belastingen die door de douane worden opgelegd. Deze kosten en verantwoordelijkheden liggen bij de klant. Wij raden aan om op de hoogte te zijn van eventuele extra kosten die kunnen worden opgelegd door de douane in jouw land.
2.6 Indien uw bestelling een combinatie van standaard- en gepersonaliseerde artikelen bevat, gelden de verzendvoorwaarden voor gepersonaliseerde artikelen en worden alle artikelen gezamenlijk in één pakket verzonden.
Indien je verdere vragen hebt over ons retour- of verzendbeleid, neem dan contact met ons op. Wij staan klaar om je te helpen en eventuele vragen te beantwoorden.